حمل بار و اثاثیه توسط باربری مشهد به تایباد خاور نیسان
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه توسط باربری مشهد به تایباد خاور نیسان

همشهریان عزیز اگر می خواهید از شهر مشهد با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت اثاث کشی و اسباب کشی نمایید به شما اعلام می نماییم که باربری مشهد به تایباد با نام تجاری نتسان با بیش از یک دهه فعالیت اکنون در بهترین شرایط سرویس دهی به این شهرستان می باشد.

این مجموعه حمل و نقل شهری و بین شهری با داشتن صدها اکیپ آماده سرویس دهی و داشتن کارگران جوان - با انگیزه – متعهد – با اخلاق و با سابقه بیش از 10 سال همکاری با باربری مشهد به تایباد به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد.

از سوی دیگر تنوع بسیار گسترده از انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان - پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ باعث شده است که این مجموعه لقب مجهزترین باربری را در مسیر مشهد به تایباد به خود اختصاص دهد. یکی از ابتکارات خاص این باربری مستقر شدن در تمام خیابان ها بلوارها و میادین سطح شهر می باشد تا بتواند در اسرع وقت و حداقل زمان ممکن کار سرویس دهی را به شما عزیزان ارائه دهد.

تایباد در شرق استان خراسان رضوی در نزدیکی مرز ایران و افغانستان قرار دارد.از بزرگترین شهرهای ایران محسوب میشود. این شهر در ۶۰ کیلومتری جنوب تربت جام و ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع شده‌است. ارتفاع این شهر از سطح آب‌های آزاد ۸۰۶ متر گزارش شده‌است. این شهر در مسیر ارتباطی تربت جام و فریمان به مشهد متصل می‌شود. زبان مردم شهر تایباد فارسی است و به گویش فارسی دری صحبت می‌کنند. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۵۶٬۵۶۲ نفر (در ۱۴٬۹۹۶ خانوار) بوده‌است.

باربری مشهد تایباد با نام تجاری نتسان در سراسر ایران شناخته شده است . مفتخریم از این موضوع که اکنون کمتر کسی هست که در ایران عزیز آوازه و شهرت باربری و شرکت حمل ونقل نتسان را به عنوان یک باربری درون شهری و مخصوصا برون شهر نشنیده باشد.

از جمله نکاتی که در باربری بین شهری بسیار مهم می باشد بسته بندی اصولی و چیدمان اصولی وسایل در هنگام اسباب کشی و اثاث کشی می باشد. زیرا در صورتی که بارها به خوبی توسط کارگران متخصص بسته بندی و در ماشین چیده شود میتوان با خیال آسوده در انتهای مسیر کالا را سالم تحویل گرفت . طبیعی می باشد که هرگونه کوتاهی و قصور در بسته بندی و چیدمان وسایل می تواند در طی مسیر کار جابجایی را با مشکل و احتمال خسارت را افزایش دهد.

با توجه به حساسیت بسته بندی اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری, باربری مشهد به تایباد با افتخار اعلام می نماید که با کمال میل حاضر هست هرگونه اسباب اثاثیه منزل کالای اداری و تجاری شما همشهریان عزیز را قبل از جابجایی بسته بندی نماید تا شما عزیزان بدون دغدغه و نگرانی اسباب و اثاثیه خود را ارسال و جابجا نمایید. 

با توجه به توضیحات فوق قطعا باربری مشهد بهترین انتخاب برای حمل بار و اثاثیه از مشهد به تایباد می باشد. تمامی مجموعه باربری مشهد به تایباد منتظر تماس شما عزیزان می باشد و امیدواریم با توجه به تخفیف 70% حمل بار و اثاثیه توانسته باشیم کمکی هرچند کوچک در اسباب کشی و اثاث کشی شما عزیزان کرده باشیم.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تایباد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: